środa, 20 listopada 2019

Miki Max! 4/2019 także z klockami Lego

Czwarty tegoroczny numer magazynu Miki Max! od dłuższego czasu jest już dostępny, ale niedawno otrzymałem od czytelnik informację, że wśród trzech dodawanych do czasopisma prezentów trafić można na polybaga Lego (a konkretnie zestaw Creator 30540 - wodolot, był już kiedyś dodawany do magazynu Kaczor Donald). Ja niestety nie znalazłem egzemplarzy z klockami Lego, a jedynie z szrot-zabawkami, może Wy będziecie mieli więcej szczęścia. Cena magazynu wynosi 10,99 zł.

AKTUALIZACJA
Udało mi się w Empiku znaleźć egzemplarz z opisanym polybagiem. Nie kupiłem, bo już mam, ale mogę potwierdzić istnienie takich pakietów. :)

3 komentarze:

  1. Osobiście przeszukałem Wrocław w poszukiwaniu tego numeru - widziałem tylko pseudo-"super śmieszne" dodatki. Creatora 30540 nie spotkałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało mi się zamówić do lokalnego kiosku. Nie dostałem obietnicy, że będzie z LEGO. Dziś odebrałem i był dołączony zestaw 30540

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się kupić ten numer z zestawem 30540. Znalazłem go w saloniku prasowym, w którym najmniej się tego spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń