czwartek, 7 stycznia 2021

Magazyn Lego Jurassic World 1/2021 już dostępny

Do sprzedaży trafił już pierwszy tegoroczny numer magazynu Lego Jurassic World, a wraz z nim bardzo ciekawy klockowy model Stegozaura, będący godną kontynuacją serii dodatków z numerów 1/2020 (T-Rex) i 2/2020 (Triceratops). Bardzo lubię ten typ dodatków, bo zawiera sporo klocków, a i modele prezentują się zacnie. Cena magazynu wynosi 14,99 zł.

A w kolejnym numerze (w sprzedaży od 4 marca) Dr Wu i jego laboratorium (świetne klocki - monitor, klawiatura i komar w bursztynie!) oraz jajo i mini-raptor. Jak dla mnie - rewelacja! 



1 komentarz:

  1. Pamiętam, że jak zobaczyłam składanego T-Rexa, to pomyślałam "co za świeży pomysł" (swoją drogą, drugie takie olśnienie miałam, jak zobaczyłam "Explorera"), więc bardzo cieszę się, że kontynuują te składane z klocków dinozaury.
    W ogóle, mam wrażenie, że ten magazyn w zeszłym roku miał najbardziej kreatywne i zróżnicowane dodatki - a i w tym roku nie odpuszczają. Zapowiadane laboratorium doktora Wu jest super - nie wierzę, że dali tyle dobroci do jednego dodatku! :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń