czwartek, 3 maja 2018

MIKI Max! (2/2018)

Na niektórych stanowiskach z prasą za 10,99 zł można nabyć nowy numer czasopisma MIKI Max!, a w nim trzy losowo dobrane bonusy - opakowanie zbiorcze jest przezroczyste, więc doskonale widzimy, co się nam dostanie. Do większości przejrzanych przeze mnie egzemplarzy dołączone były po dwa różne polybagi LEGO i jakaś zabawka, ale udało mi się także upolować numer z trzema zestawami klocków. Samo czasopismo może dać młodym czytelnikom sporo frajdy (na 32 stronach znajdziemy komiksy oraz niemało łamigłówek i konkursów), ale bonusy czynią zakup wyjątkowo opłacalnym. Ja swoje egzemplarze ustrzeliłem w salonikach prasowych i w Żabce.

Spotkałem się z następującymi zestawami:
LEGO Ninjago 30087 (Cole ZX Car)
LEGO Chima 30252 (Crug's Swamp Jet)
LEGO Juniors 30338 (Fire Car)
LEGO City 30220 (Fire Speedboat)
LEGO City 30346 (Prison Island Helicopter)












AKTUALIZACJA
Jako dodatek pojawiają się także następujące zestawy:
LEGO Star Wars 30279 (Kylo Ren's Command Shuttle)
LEGO Marvel Super Heroes 30167 (Iron Man Drone)
LEGO City 30228 (Police ATV)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz