niedziela, 27 września 2020

Zapowiedzi wydawnictwa Ameet i jedna nowość

Do Świąt Bożego Narodzenia pozostało jeszcze sporo czasu, ale w handlu widać już pierwsze ich zwiastuny. Jednym z przykładów może być nowość w ofercie wydawnictwa Ameet, czyli zestaw "Buduj z wyobraźnią. Boże Narodzenie" zawierający dwie książki i przeszło 60 klocków. Cena zestawu to 49,99 zł.

W zapowiedziach również pojawiło się kilka ciekawych pozycji dla miłośników Lego.

Na pierwszy ogień idzie broszura Lego City "Złota rączka" z rewelacyjną minifiurką Harla Hubbsa z maską i spawarką - jak dla mnie zakup obowiązkowy.

Nie mniej ciekawie prezentuje się broszura Lego Ninjago "Ruszaj do akcji", gdzie zamiast standardowej minifigurki znajdziemy garść ciekawych akcesoriów.

A na koniec - dla fanów Harry'ego Pottera wydawnictwo szykuje puszkowy zestaw z 4 książkami, naklejkami i minifigurką profesora Dumbledore'a. 

Daty premier i ceny zapowiedzanych tytułów nie są mi jeszcze znane.


1 komentarz:

  1. W końcu, na tę książeczkę z Harlem czekałam! :)
    Na pewno też kupię tę z Ninjago, bo mam już książeczkę z akcesoriami z DC i bardzo mi się ten pomysł na taką formę dodatku podoba.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń