piątek, 7 maja 2021

Magazyn Lego City 5/2021 już w kioskach

Dzisiaj na półki z prasą trafił niecierpliwie przeze mnie wyczekiwany nowy numer magazynu Lego City z absolutnie fenomenalnym zestawem zawierającym lekarza ze strzykawką i obandażowanego pacjenta na noszach (z kroplówką). Warto kupić dla samych choćby opatrunków (na głowę i nadgarstek). Cena wynosi jak zwykle 14,99 zł.

W kolejnym numerze (zapowiadanym na 4 czerwca) również ciekawa propozycja w postaci zamiatarki ulic z obsługą. Szykuje się dodatek na miarę kosiarki z numeru 3/2019.



2 komentarze:

  1. Mam i ja :-) Na wzmiankę o kosiarce wróciłem do Twoich starszych wpisów. Nie kupowałem wtedy jeszcze magazynów, brak kosiarki przeżyję, ale szkoda mi, że nie mam policjantów z 2019.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można go jeszcze gdzieś dostać?

    OdpowiedzUsuń