wtorek, 22 czerwca 2021

Wydanie specjalne magazynu Lego Friends 1/2021 w sprzedaży

Od dzisiaj dostępne jest już wydanie specjalne magazynu Lego Friends, a dodatkiem do czasopisma jest stoisko z lodami oraz maszyna do napojów, zawierające sporo atrakcyjnych klocków (sam zestaw składa się z 44 klocków). Cena magazynu wynosi 14,99 zł.

AKTUALIZACJA
Co ciekawe, na końcu czasopisma jest zapowiedź kolejnego numeru (w kioskach od 10 sierpnia) ze znacznie ciekawszym dodatkiem - Emmą i małym misiem panda. Ja się skuszę.


2 komentarze:

  1. Kolejne (po zeszłorocznych) pseudo wydanie specjalne, czyli regularny numer w specjalnej cenie. Milusio. Wciąż mnie mierzi takie oszukiwanie czytelników. Owszem, dodatek fajny - ale czy to powód, żeby karać czytelników "specjalną" ceną?
    Czekałam na ten dodatek, więc przyznaję, że chociaż klęłam pod nosem, to magazyn kupiłam i dzięki temu mogę zdradzić, że na 10 sierpnia zapowiedziane jest kolejne wydanie specjalne - tym razem coś, co wygląda na PRAWDZIWE wydanie specjalne, czyli minilaleczka (!) Emmy i mała panda (i jakiśtam zielony listek - chociaż wszyscy wiemy, że to nie on będzie gwiazdą dodatku ;)).
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Czekam z niecierpliwością na następny numer.

      Usuń