czwartek, 1 lipca 2021

Komiksy Lego - aktualizacja

Moje coraz rzadsze wizyty w kioskach i nierówne ich zatowarowanie sprawiają, że mój bieżący przegląd ukazujących się komiksów Lego pozostawia wiele do życzenia, a informacje ukazują się z pewnym poślizgiem. Nie bez wpływu pozostaje moje niewielkie zainteresowanie tymi wydawnictwami z uwagi na fakt, że wszystkie klockowe do nich dodatki to powtórki z bonusów dołączanych wcześniej do czasopism. Jednak nie każdy kupuje magazyn regularnie, więc także te periodyki mogą okazać się cenne dla uzupełnienia kolekcji. A zatem wrzucam poniżej zbiorcze zestawienie dostępnych obecnie komiksów, o których jeszcze nie pisałem. :)

Aktualnie w kioskach możecie znaleźć:

komiks Ninjago Legacy 2/2021 z Jay'em i Lashą (z numeru 4/2019 magazynu) w cenie 19,99 zł
komiks Ninjago 2/2021 z cyfrowym Kai'em (z numeru 10/2020) magazynu) w cenie 12,99 zł
komiks Lego Star Wars 2/2021 z Elitarnym Pretoriańskim Strażnikiem (z numeru 6/2020 magazynu) i saszetką naklejek w cenie 14,99 zł
komiks Lego City 3/2021 z plażowiczem na skuterze wodnym (z numeru 8/2020 magazynu) w cenie 14,99 zł.

Jak to zwykle z tymi wydaniami bywa - alternatywne dodatki nie są wykluczone.



Zapewne da się znaleźć także poprzednie numery komiksów, w tym komiks Lego City 2/2021 z policjantem na motocyklu (z numeru 1/2020 magazynu) lub budowlańcem (z numeru 2/2020), o którym dotychczas nie pisałem, więc teraz uzupełniająco go dorzucam. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz