wtorek, 10 sierpnia 2021

Magazyn Lego Ninjago 8/2021 już w kioskach

Wreszcie! Do kiosków trafił długo wyczekiwany przeze mnie numer magazynu Ninjago z trzema dodatkami - limitowaną kartą Lego Ninjago (Wyspiarski Kai), saszetką z takimi kartami oraz... last but not least... rewelacyjną minifigurką dwugłowego wyspiarskiego wojownika PoulErica, wszystko w cenie 14,99 zł. Po prostu grzech nie wziąć.
 
W następnym numerze (w kioskach już 7 września) znajdziemy kolejny ciekawy dodatek - wyspiarski Lloyd ze złotą kataną i dwa kraby z szablami (a na dokładkę po saszetce z kartami i naklejkami Ninjago). Jeśli nie kupiliście magazynu Lego Ninjago XXL 1/2021, gdzie był polybag z niemal identyczną figurką albo po prostu budujecie armię żółtych krabów, to warto się skusić.
 


5 komentarzy:

  1. Z nowości pojawiły się też:
    - wydanie specjalne Lego Friends z figurą Emmy i małą pandą
    - kolejna superpaka magazynów Lego Hidden Side

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność, info o Friendsach już wrzuciłem, ale niestety nowej paczki Hidden Side nigdzie nie widziałem. masz może zdjęcie?

      Usuń
    2. Paczkę widziałem w aplikacji Empiku, więc jeśli jeszcze jest dostępna, to z tamtąd możesz wziąć zdjęcie

      Usuń
  2. HejHoBry! Z tym magazynem Lego City XXL 1/2021 to nie pomylka? Ani tam kraba nie ma ani Lloyda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chodziło o Ninjago XXL, już poprawiłem. Dzięki za zwrócenie uwagi. :)

      Usuń