czwartek, 21 października 2021

Magazyn Lego Disney Księżniczka 7/2021 w sprzedaży

Także dogorywający powoli magazyn Lego Disney Księżniczka doczekał się dzisiaj premiery kolejnego numeru. Dodatkiem do niego jest powtórkowa księżniczka Aurelka, choć napis na okładce może sugerować, że dodawany jest po prostu którykolwiek z zalegających wydawcy dodatków z poprzednich numerów. Jak coś innego wypatrzycie, to dajcie znać. Cena magazynu wynosi 14,99 zł.

Zapowiedź kolejnego numeru (w kioskach od 2 grudnia) wrzucę tutaj... albo nie wrzucę, w zależności od tego czy uda mi się ją ustalić (znowu brak konkretnej zapowiedzi w aktualnym numerze). Intuicja podpowiada mi, że w przyszłym roku możemy tego magazynu już nie zobaczyć.

AKTUALIZACJA

Jak donosi Karolina dodatkiem jest alternatywnie - minifigurka Aurelki (powtórka z numeru 1/2020) lub łóżko Aurelki (powtórka z numeru 2/2020).

2 komentarze:

  1. Na stronie wydawnictwa jest podane, że jako dodatek jest albo minilaleczka Aurory albo jej łóżko z króliczkiem.
    A ja oficjalnie przestaję się dopominać zapowiedzi tego magazynu - niezależnie, czy będzie następny numer, czy nie. Osiągnęłam w końcu ten poziom, że mam dosyć. Chociaż doceniam, że pamiętałeś o tym numerze :)
    Przynajmniej są jeszcze Friendsy na otarcie łez.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk odnośnie dodatku. Podejrzałem przez folię, że kolejny numer ma być 2 grudnia, ale znowu brak konkretnej zapowiedzi. Szkoda, że ten magazyn został tak "wygaszony".

      Usuń