piątek, 1 lipca 2022

Magazyn Lego Ninjago Legacy 4/2022 już w sprzedaży

Do sprzedaży trafiła prawdziwa gratka, czyli nowy numer magazynu Lego Ninjago Legacy z dwoma minifigurkami - Lloyda w nowym stroju i samego Mrocznego Władcy. Szczególnie ta druga jest wprost wyborna, choć gdyby miała parę dodatkowych rąk, to byłoby jeszcze lepiej. Na dokładkę dostajemy też limitowaną kartę Ninjago i saszetkę z takimi kartami. Cena magazynu wynosi 24,99 zł.

PS. ktoś może mi wytłumaczyć w czym nowy, żarówiasty kolor napisu "Wydanie Specjalne" jest lepszy od dotychczasowego złotego. Niższe koszty druku?

1 komentarz:

  1. Wydaje mi się, że żarówiastych kolorów używa się w dwóch celach: żeby na coś zwrócić uwagę (np. że to nie jest numer regularny magazynu) lub żeby odwrócić od czegoś uwagę (np. od ceny ;) chociaż ona wzrosła już jakiś czas temu, więc to byłoby spóźnione działanie). Może to być kwestia kosztów, ale trudno mi uwierzyć, żeby mały pasek złotej farby na okładce aż tak podrażał koszty druku.
    Mnie napis "wydanie specjalne" dziwi z innego powodu: dla mnie magazyn Ninjago Legacy jest oddzielnym magazynem od zwykłego magazynu Ninjago, więc do czego ten napis się odnosi? I jeśli każdy numer ma napis "wydanie specjalne", to gdzie są regularne numery magazynu Legacy?
    Karolina

    OdpowiedzUsuń