czwartek, 21 grudnia 2023

Magazyn Lego Explorer 1/2024 już w sprzedaży

W sprzedaży jest już pierwszy przyszłoroczny (oznaczony jako 1/2024) numer magazynu Lego Explorer. Dodatkiem do niego jest zgrabny model promu kosmicznego. Cena magazynu wynosi 19,99 zł. 

EDIT: jak mogliście już przeczytać w komentarzach czytelników, niespodzianką jest drugi polybag dołączany wcześniej do jednego z poprzednich numerów pisma. Ja trafiłem wehikuł czasu.

EDIT 2: w czasopiśmie nie zawarto zapowiedź kolejnego numeru, ale jest prośba o uwagi dotyczące funkcjonowania magazynu, więc przebija z tego wola kontynuacji.

5 komentarzy:

  1. A czym jest dodatkowa niespodzianka, o której wspomina okładka? Zapewne "recycling dodatków" z któregoś z poprzednich numerów?

    Swoją drogą szacun za umieszczenie astronauty spod znaku Classic Space na okładce, żeby takim boomerom jak ja zakręciła się łezka w oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie można trafić dodatkowe saszetki z tym promem? Czy tylko ta czaszka jest? Sztos by był zestaw np. z lądownikiem lub innym 'space' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłem ufo z numeru 4/2022, nawet pasuje bo tematyka kosmiczna :-)

      Usuń
  3. Jeden to pojazd ufo drugi to orangutan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trafiłem na dinozaura

    OdpowiedzUsuń