środa, 3 października 2018

Książeczka z makietą 3D w zapowiedziach Ameet

Do zapowiedzi wydawnictwa Ameet trafiła interesująca zapowiedź w ramach serii książeczek poświęconych Lego City pod tytułem "Łapać złodzieja!". Dodawany do niej bonus (minifigurki policjanta i złodzieja) nie powala na kolana, ale może być dobrym zaczątkiem kolekcji dla osób zaczynających swoja przygodę z Lego.

O wiele ciekawiej prezentuje się zawarta w tej publikacji nowinka - papierowa makieta 3D do zbudowania scenerii dla zabaw albo tła dla MOCowych fotografii, a może nawet amatorskich poklatkowych filmików. Z wielką niecierpliwością czekam na wydanie, choć nie ukrywam, że to jakość makiety zdecyduje czy skuszę się na zakup.

Ceny, daty wydania ani dodatkowych szczegółów nie ujawniono - jeśli wydawca tym razem zdecyduje się odpowiedzieć na mojego maila , to chętnie przekażę Wam więcej informacji.













AKTUALIZACJA
Dzięki czujności czytelniczki Karoliny wiemy już, że spodziewana cena okładkowa to 49,99 zł, czyli wiele za dużo. Premiery należy się spodziewać około 22 października.

2 komentarze:

  1. Czaiłam się na analogiczną do tej pozycję - dotyczącą Disney Księżniczka - ale już mi przeszło, bo znalazłam na stronie jednej z księgarni obydwie książki w zapowiedziach i cena katalogowa 49,99 zł powala, nawet cena po obniżce to dużo jak dla mnie (zwłaszcza, że bardziej zależy mi na klockach, niż na samej makiecie). Ale może za tę cenę ta rozkładana scenka będzie przynajmniej porządna i wytrzymała?
    Pozwolę sobie wkleić, gdzie znalazłam:
    https://www.nieprzeczytane.pl/Lego-City-Lapac-Zlodzieja-Czytaj-Buduj-Baw-Sie,product1075819.html
    i księżniczkowe:
    https://www.nieprzeczytane.pl/Lego-Disney-Ksiezniczka-Sekretny-Ogrod-Czytaj-Buduj-Baw-Sie,product1074730.html

    Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za informację. Takiej ceny też się obawiałem, dla też mnie nie do przełknięcia. Pozdrawiam

      Usuń