wtorek, 27 listopada 2018

Dwupak magazynów Lego Star Wars

Na stoiskach z prasą można znaleźć kolejny dwupak magazynu Lego Star Wars w cenie 15,99 zł. Tym razem dostępne są następujące numery:

04/2017 + minifigurka imperialnego kierowcy bojowego
05/2017 + minimodel TIE Advanced
06/2017 + minimodel Droid Sęp
07/2018 + minimodel A-Wing

Ja widziałem tylko pakiety Sęp + TIE, zakładam, że jak przy poprzednim dwupaku pakiety z minifigurką będą praktycznie nie do znalezienia. 

Praktyczna rada - teoretycznie pakiety nie ujawniają swojej zawartości, ale przez jasny napis "STAR WARS" da się odczytać nazwę bonusu wypisaną u góry pierwszego z czasopism.

6 komentarzy:

  1. wow bardzo ubolewałem że nie kupiłem magazynu z kierowcą mam nadzieje że go znajde i że ty też go znajdziesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, trzymam kciuki za nas obu, choć przy ostatnim pakiecie sporo naszukałem się Kanana Jarrusa i bez rezultatu. Ale nie traćmy nadziei.

      Usuń
  2. witam to znowu ja, odwiedziłem tylko kolporter i już przez okładkę widziałem że dostałem kierowce oprócz niego był też volture droid. Tak samo było w innych gazetkach w tym kolporterze czyli kierowca+droid.Pełno ich jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, gratuluję i dzięki za info - natchnąłeś mnie nadzieją, że też upoluję tą figurkę. :)

      Usuń
  3. W jedynym saloniku prasowym, w którym były te dwupaki (odwiedziłem 4 saloniki) wszystkie zestawy były z kierowcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odwiedziłem z tuzin kiosków i trzy Empiki - wszędzie były albo pakiety z TIE Advanced albo pustki. :(

      Usuń