piątek, 16 listopada 2018

To już 10.000 odsłon bloga

Właśnie licznik w statystykach bloga wskazał 10.000 odsłon i nie mogę wyjść ze zdumienia tym faktem. Przecież dopiero co wpadłem na pomysł jego założenia, a tu już taka okrąglutka liczba. Nie wiem czy to dużo, ale mnie ten wynik cieszy niezmiernie, bo daje mi pozytywną energię i motywację do dalszego prowadzenia tej witryny. Wielkie dzięki za każde Wasze odwiedziny i komentarz - bez Was by się to nie udało, bo to Wy nadajecie sens temu przedsięwzięciu. No i jedziemy z tym dalej. :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję liczby odsłon i życzę jeszcze więcej. Blog ten jest źródłem niezwykle ważnych informacji dla 27-letniego chłopca jak ja. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za miłe słowa, polecam się i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Gratuluję!! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację. Ja będę miał niedługo tysiąc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i trzymam kciuki za powodzenie Twojego ciekawego bloga. Zaglądam tam od czasu do czasu, z dużą przyjemnością.

      Usuń