sobota, 14 listopada 2020

Magazyn Lego City 11/2020 już w sprzedaży

Listopadowy numer magazynu Lego City trafił w końcu do sprzedaży, dzięki czemu mamy już szansę zdobyć dołączoną do niego minifigurkę znanego z kreskówki policjanta Duke'a DeTaina. Cena magazynu wynosi 14,99 zł.

A w kolejnym numerze (w kioskach od 11 grudnia)... nurek. Widzę, że już kręcicie nosami, wszak nurek był już niejeden. Ale tym razem to nowy model nurka głębinowego z rewelacyjnym hełmem i równie fajnym "krzaczkiem" koralowym. Ja już go mam, ale nowa "podwodna" seria straszliwie mi się podoba, więc każdy kolejny załogant cieszy mnie tak samo. 

1 komentarz:

  1. Ja akurat Duke'a jeszcze nie miałem, więc nie narzekam (chociaż w sumie nie przepadam za tą postacią). Tak czy inaczej na plus zaliczam fakt, że do magazynu trafiają spersonalizowani bohaterowie, a nie kolejni bezosobowi strażacy / policjanci itp.

    OdpowiedzUsuń