czwartek, 11 marca 2021

Magazyn Lego Disney Księżniczka 2/2021 już dostępny

Na stoiskach z prasą możecie od dzisiaj znaleźć nowy numer magazynu Lego Disney Księżniczka, a wraz zn im całkiem zgrabny zestaw w postaci kuchni Kopciuszka. Dostajemy tu prostą, ale przemyślaną konstrukcję kuchni, patelnię, fajną miotłę i ptaszka. jak dla mnie bardzo udany dodatek., wart tego by wydać na niego 14,99 zł.
 
W kolejnym numerze (dostępnym od 22 kwietnia) stałych czytelników czeka jednak spory zawód, bo dostajemy ewidentną powtórkę z numeru 3/2020, czyli Kopciuszka ze szczotką. Wielka szkoda, bo po cichu liczyłem na Roszpunkę.



3 komentarze:

  1. Hmm widziałem na instagramie kolejny numer i był z Roszpunką, dziwne. Może jakaś pomyłka w druku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłem ten numer i faktycznie będzie znowu Kopciuszek. W Anglii mają jakąś inną kolejność tych numerów, teraz będzie tam numer z Roszpunką.

      Usuń
    2. A po numerze z Roszpunką będą mieli w Anglii numer z kuchnią Kopciuszka, więc wygląda na to, że u nas Roszpunka została pominięta (wątpię, żeby dali ją później, po Kopciuszku).
      I wygląda na to, że zmienili na dobre kolejność dodatków tzn. najpierw pojawia się minikonstrukcja dla danej księżniczki, a potem dopiero minilaleczka owej księżniczki - szkoda, bo lubiłam, gdy najpierw była minlaleczka (lubiłam obstawiać, co dadzą jako konstrukcję ;)).
      Karolina

      Usuń