poniedziałek, 20 września 2021

Magazyn Lego Disney Księżniczka 6/2021 już w kioskach

Wybaczcie, ale tak bardzo straciłem już zainteresowanie powtórkowym magazynek Lego Disney Księżniczka i przegapiłem premierę nowego numeru. A zatem informuję, ze od pewnego czasu można już w kioskach polować na nowy numer tego magazyn, do którego dodatkiem jest po raz kolejny ożywiona zastawa stołowa, czyli Pani Imbryk i mały Bryczek z filmu "Piękna i Bestia". Cena wynosi standardowe 14,99 zł.

Jak łatwo się domyslić nowego numeru nie kupiłem, ale o ile udało mi się podejrzeć w zapowiedzi kolejnego numeru (w kioskach od 21 października) nie ma pokazanego konkretnego dodatku (a jedynie jest informacja o księżniczkowym dodatku). Jeśli coś przeoczyłem - dajcie znać.

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że tak męczę z tym magazynem, ale widzę, że wersji angielskiej pojawiają się regularnie nowe dodatki i potem jestem ciekawa, a co tam u nas, w naszym niekończącym się Dniu Świstaka ;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń