wtorek, 14 września 2021

Magazyn Lego Friends 6/2021 już dostępny

Dzisiaj do sprzedaży trafił nowy numer magazynu Lego Friends z pociesznym dodatkiem w postaci wiewiórki w leśnym domku. Magazyn kosztuje 12,99 zł, ja się chyba skuszę, bo zestawik wygląda na przemyślany i "bawialny".

W kolejnym numerze (w sprzedaży od 3 listopada) dodatek z mojej ulubionej friendsowej kategorii, czyli mini-sceneria z garścią przydatnych akcesoriów - tym razem jest to zestaw do wypieków Stephanie. Jest tu łyżka, trzepaczka, a przed wszystkim klocki z nadrukami wypieków - ciastek, pączków i wafli. Ekstra!


3 komentarze:

  1. Wahałam się co do tego numeru, bo tych wiewiórek mam już prawie tyle, co kotów Chico (a niekoniecznie marzy mi się wiewiórcza armia klonów), ale kupiłam i nie żałuję, bo konstrukcja prezentuje się nieźle a i części są fajne.
    A 3 listopada będzie kolejny zestaw do pieczenia - ale warto czekać na nadruki wafli i pączków :)

    Pozwolę sobie przypomnieć o nowym numerze Disney Księżniczki (z powtórkowymi przyjaciółmi Belle) - bo może ktoś się orientuje, czy jest zapowiedź kolejnego numeru?

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle na ile udało mi się podejrzeć w zafoliowanym numerze, to chyba zapowiedź jest niesprecyzowana - coś na zasadzie "fantastyczny księżniczkowy dodatek".

      Usuń
  2. Jak nie jesteśmy fanami serii Friends, tak ta wiewiórka skradła nam serce. Chyba będziemy musieli zaopatrzyć się w ten numer. :)

    OdpowiedzUsuń