czwartek, 31 stycznia 2019

Cartoon Network wydanie specjalne 1/2019 z polybagiem

W kioskach ukazało się wydanie specjalne magazynu Cartoon Network oznaczone numerem 1/2019. Dodatkiem do niego jest jeden spośród 6 dostępnych polybagów. Cena wynosi 14,99 zł, więc jest całkiem, całkiem...

AKTUALIZACJA:

Dostępne polybagi:
Ninjago 30379 Mech Wstrząsu Mikro
Ninjago 30427 Lodowy czołg Micro
Marvel Super Heroes 30448 Spider-Man vs. The Venom Symbiote
Friends 30402 Snowboardowe sztuczki
Nexo Knights 30373 Knighton Hyper Cannon

Ostatni zestaw to chyba 30406 Unikitty Roller Coaster Wagon.
Jeśli możecie to potwierdzić, to dajcie znać.

PS. info dostarczyli Grzegorz i Kacper. Dzięki panowie!

8 komentarzy:

  1. Dystrybucja woła o pomstę. Kioski i empiki podostawały po kilka kilkanaście ale tylko jednego rodzaju. Przeszedłem wczoraj 20 (sic!) różnych saloników prasowych, empików itp i znalazłem dwie tylko wersje z 30427 i 30402 (i to w dużym mieście - Poznań)! Świństwo ze strony wydawnictwa. Niby wybór 6 ale tak naprawdę wyboru nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, zazwyczaj tak jest np. przy wszelkiej maści pakietach czy dwupakach.

      Usuń
    2. No to mnie zawsze wnerwia nigdy niema tego dadatku co chcę cena 15zl to też trochę za dużo szkoda że nie 10

      Usuń
    3. Byłem dzisiaj w kilku salonikach prasowych i wszędzie był 30379 jako dodatek.

      Usuń
  2. Jest jeszcze Nexo Knights 30373 Knighton Hyper Cannon

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałem szczęście, bo akurat w pierwszy dzień rano ok. 8 byłem w Urzędzie Pocztowym i na samym wierzchu leżał jeden egzemplarz z 30448. Więcej go nigdzie nie zobaczyłem, ale akurat ten jeden mnie interesował.

    OdpowiedzUsuń