wtorek, 8 stycznia 2019

Nieoficjalne informacje o nowym magazynie Lego

Jak donosi facebookowy profil DodatkiWKiosku, w najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnego klockowego magazynu - tym razem będzie to Lego Batman, który ukaże się nakładem Blue Ocean Polska. Niestety zniknięcie "Movie" w tytule nie przełoży się na niższą cenę, bo ta wyniesie podobno 14,99 zł (czyli tyle ile Lego Batman Movie). Klockowym dodatkiem ma być... Batman. Tak, Batman. Mi też trudno w to uwierzyć, na sześć numerów czasopism o Człowieku-Nietoperzu będzie to już czwarty Batman (a w Emulusie kolejny zalega od dawna z broszurką z Ameetu za niewiele ponad 6 zł). Ja nie kupię, ale będę z zainteresowaniem obserwował dalsze losy periodyku.

AKTUALIZACJA
Według kolejnych przecieków pierwszy numer pisma ma się ukazać z końcem lutego, a następne mniej więcej co miesiąc. W marcowym numerze dodatkiem ma być Robin. Nadal jednak nie są to informacje oficjalnie potwierdzone.

AKTUALIZACJA 14.01.2019

Na stronie Blue Ocean Polska pojawiła się zapowiedź tego czasopisma, które jest określane jako dwumiesięcznik.

7 komentarzy:

  1. Bardzo interesujący blog. Zacznę tutaj zaglądać. Jedno, co mnie wkurza to czarne tło. Strasznie ciężko to się czyta. Ale za to treść przydatna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa i uwagi. Ciągle obiecuję sobie przysiąść w końcu nad formalną stroną bloga, ale nigdy nie mam na to czasu. Póki co zastosowałem kompromisowy kolorystycznie motyw bloga, mam nadzieję, że będzie się go czytać wygodniej. Pozdrawiam

      Usuń
    2. A dlamnie po czarnemu było lepiej buuuuuuuu

      Usuń
  2. Zaskakująca informacja, bo naprawdę myślałam, że chwilowo wycisnęli z tematu Batmana wszystko, co się dało i trochę dadzą odpocząć (na rzecz eksploatowania Lego Przygody 2), a tu proszę. Na Batmana w stroju służbowym się nie skuszę, Robin też nie dla mnie, ale jakby dali jakiegoś fajnego przeciwnika nietoperka to bym rozważyła zakup. I za tę cenę mogłoby być więcej klocków w saszetce - jakby dorzucili coś na podstawkę dla figurki, lub stojak na broń, to od razu byłoby lepiej.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na Jokera, ostatnim razem przegapiłem czasopismo, do którego był dołączony i ciągle żałuję. BTW na Emulusie jest chyba jeszcze Pingwin za jakieś grosze.

      Usuń
  3. Nabyłem ten magazyn w Niemczech, gdzie jest już dostępny i mogę potwierdzić, że w następnym numerze zapowiedziany jest Robin.

    OdpowiedzUsuń