wtorek, 29 października 2019

Magazyn Lego Star Wars 11/2019 już dostępny

Już dzisiaj do kiosków zawitał listopadowy numer magazynu Lego Star Wars z dwoma klockowymi dodatkami - pierwszym jest ładny żółciutki Jedi Interceptor Anakina, a drugim któryś z zestawów dołączonych do poprzednich numerów pisma. Cena zestawu wynosi 12,99 zł.

W moim przypadku drugim zestawem był Probe Droid (z numeru 9/2018), jeśli traficie inne - dajcie znać.


Dostępne bonusy:
Imperial Shuttle (z numeru 4/2018)
Probe Droid (z numeru 9/2018)

Droideka (z numeru 11/2018)

11 komentarzy:

  1. U mnie jako drugi zestaw był Imperial Shuttle z numeru 4/2018.

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim wypadku dodatkiem był 911840 - Droideka, a oprócz tego widziałem 911950 B-Winga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info. :)
      Poważnie, B-Wing z sierpnia był jako druga saszetka?

      Usuń
    2. A nie, to mi się chyba pomyliło. W kiosku jeszcze leżał stary numer.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. 28 listopada: First Order Special Forces TIE FIGHTER,
      w grudniu: Kylo Ren's TIE SILENCER

      Usuń
  4. u mnie też Droideka. tylko takie były w kiosku. Też macie zły spis treści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zły spis treści ze spoilerem grudniowego dodatku :)

      Usuń
    2. U mnie też zły spis treści, więc błąd dotyczy zapewne całego nakładu.

      Usuń