niedziela, 2 grudnia 2018

Magazyn Lego Friends 10/2018

Od pewnego czasu w kioskach dostępny jest nowy numer magazynu Lego Friends. Z założenia miałem informować tylko o ciekawszych dodatkach do tego periodyku, ale dzisiaj doszedłem do wniosku, że atrakcyjność klockowego dodatku to rzecz gustu, stąd poniższa notka (mocno opóźniona w stosunku do kioskowej premiery). A bonusem w aktualnym numerze jest obserwatorium astronomiczne z teleskopem i robotem. Jak dla mnie - nic ciekawego. Cena - 11,99 zł.

2 komentarze:

  1. Dla mnie ten dodatek jest dosłownie tak między poprzednim, a następnym - słabszy od tego muzycznego zestawu, ale lepszy od tego, co dostaniemy w grudniu. I trochę martwi podwyżka ceny, niby to tylko 1 zł różnicy, ale przy słabszym dodatku, to AŻ jeden złoty drożej...

    I proszę mi tu nie dyskryminować sympatyków Lego Friends - też zasługujemy na naszą rzetelną porcję informacji o gazetkach itp. ! ;)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zrozumiałem swój błąd i już się poprawiam - będę informował o wszystkich numerach tego magazynu. ;) Cena niestety podnoszona jest po kolei we wszystkich magazynach Lego - ostał się chyba tylko Star Wars.

      A grudniowy dodatek faktycznie marniutki.

      Usuń