poniedziałek, 31 grudnia 2018

Magazyn Lego Nexo Knights 09/2018

No wreszcie! Dziewiąty tegoroczny (i ostatni w ogóle) numer magazynu Lego Nexo Knights sporo zaspał (bo zapowiadany był na 21.12), ale zdołał się dobudzić i dotrzeć do kiosków. A klockowy dodatek tym razem nie byle jaki - niejaki Vanbajter z kosą bojową. Figurka jest wizualnie znakomita (dwustronnie zadrukowane główka i tors, jednostronny nadruk na nogach), a i wyposażenie robi dobre wrażenie. Jakby tego było mało dostajemy drugi dodatek, znany z poprzednich numerów czasopisma (u mnie był to poduszkowiec z numeru 12/2017). Ja już kupiłem, Wy też pewnie się skusicie, za 11,99 zł warto.

Potwierdzone bonusy:
Kamienny bolid  (dodawany wcześniej do numeru 6/2017)
Poduszkowiec (dodawany wcześniej do numeru 12/2017)
Cyberbajter z wyrzutnią Potwornych (dodawany wcześniej do numeru 4/2018)
Lance z lancą (dodawany wcześniej do numeru 5/2018)

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje za ta swietna informacje! Nexo Knights byla moja ulubiona seria. Te opoznienia... to mogl byc strajk msz na Lego, za zmiane wydawcy magazynow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to już koniec tego magazynu, zamiast kolejnej zapowiedzi jest pożegnanie. :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, już zaktualizowałem notkę.

      Usuń
  3. NEXO KNIGHTS CYBERBAJTER też jest

    OdpowiedzUsuń