poniedziałek, 31 grudnia 2018

Magazyn Lego Friends 11/2018

Od dzisiaj w kioskach dostępny jest już mocno opóźniony (bo zapowiadany na 20.12) numer magazynu Lego Friends. Klockowym dodatkiem jest tym razem "uroczy psiak z sankami i choinką". Moim zdaniem nie wygląda to zbyt atrakcyjnie - choinka jest pokraczna, sanki zbyt uproszczone, psiak przesłodzony, a na dokładkę jest już po świętach. Najfajniejszy element to otwierany prezent, ale tych było już w tym magazynie sporo. Na osłodę dostajemy dodatkowy bonus niespodziankę, jeśli trafię coś fajnego, to może wyjmę te 11,99 zł z portfela.

3 komentarze:

  1. Udało mi się wczoraj dorwać tę gazetkę i ucieszyłam się z tego jak głupia, bo faktycznie nie jest to najlepszy dodatek ;P Ale gdy na te sanki posadzić minifiga Św. Mikołaja, na przyczepkę rzucić worek, to całość daje UROCZO-komiczny efekt i muszę przyznać, że w tym szaleństwie jest metoda ;)
    Jako niespodzianka trafił mi się mops w salonie fryzjerskim - czyli zestawik, który był w 2018 dla mnie najsłabszy w magazynie Friends, więc w efekcie wyjątkowo słaby dwupak dorwałam. (Ale i tak się cieszę, czego zupełnie nie umiem wytłumaczyć ;))
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei trafiłem na świetny zestaw dodatkowy, bo stragan z owocami, ale akurat nie brałem go dla siebie. :)

      Usuń
    2. Stragan to faktycznie dobry zestaw - może dlatego mam go w trzech egzemplarzach :D Od roku jestem na bieżąco z gazetkami, więc zawsze liczę, że w ramach bonusu dorzucą coś starszego, coś "wygrzebanego z najbardziej zapomnianego kąta w magazynie" ;)
      Karolina

      Usuń