piątek, 9 kwietnia 2021

Magazyn Lego City 4/2021 już w kioskach

Od dzisiaj dostępny jest kwietniowy numer magazynu Lego City z dodatkiem w postaci minifigurki strażaka Boba, którego możecie kojarzyć z serialu Lego City Adventures. Figurka wygląda całkiem zacnie, a ponadto ma na wyposażeniu porządny topór strażacki oraz cały stojak z dodatkowym ekwipunkiem (osłona na twarz, butla z tlenem i gaśnica). Całkiem przyjemny dodatek jak za 14,99 zł.
 
A w kolejnym numerze (od 7 maja) prawdziwa rewelacja - nie dość, że dwie minifigurki, to jeszcze jakie! Lekarz i obandażowany pacjent, no i jeszcze nosze. Jak dla mnie najlepszy zestaw z tej gazetki jak do tej pory.



3 komentarze:

  1. Mam już magazyn i mogę potwierdzić, że na 7 maja szykuje się coś niecodziennego :-) Nie wiem, czy wypada wyrywać się z informacjami przed gospodarza, to na razie się wstrzymam :-) Strażak mi się podoba, szczególnie zależało mi na aparacie oddechowym. W moim zestawie jest zapasowa szybka, miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Następny numer biore na 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również. Nie mogę się już doczekać. Powoli robi mi się małe miasteczko.:))

    OdpowiedzUsuń