czwartek, 22 kwietnia 2021

Magazyn Lego Disney Księżniczka 3/2021 już w kioskach

Od dzisiaj fani magazynu Lego Disney Księżniczka mogą nabyć nowy numer swojego ulubionego czasopisma. Wraz z nim dostajemy minifigurkę Kopciuszka. Z jednej strony to bardzo ładna figurka, z drugiej jednak identyczną dostaliśmy już z numerem 3/2020. Mam nadzieję, że ta powtórka nie zwiastuje zmierzchu tego magazynu. Cena wynosi jak zawsze 14,99 zł.
 
Magazynu jeszcze nie mam, ale udało mi się podejrzeć, co będzie w następnej odsłonie i... serce mi pęka, bo otrzymamy kolejną powtórkę w postaci Belli z czarodziejską różą (z numeru 5/2020). Nie wróży to dobrze temu czasopismu. Datę premiery i zdjęcie zamieszczę tutaj wkrótce.

1 komentarz:

  1. Widziałam na Brickset, że do kompletu z kuchnią Kopciuszka jest i owszem minilaleczka (ta sama) Kopciuszka, ale nie ze szczotką, a szklanymi pantofelkami nadrukowanymi chyba na płytce 1x2 (numer saszetki 302104). Ciekawe, czy to, że u nas jest ta zeszłoroczna laleczka, to wynik problemów z zaopatrzeniem (Roszpunka została u nas pominięta), czy inna kwestia?
    Powtórka Belle mnie nie cieszy (ale dziękuję za informację), bo już ją mam, miejmy nadzieję, że później będzie jakaś fajna (nowa!) minikonstrukcja do niej...
    Karolina

    OdpowiedzUsuń