wtorek, 27 kwietnia 2021

Magazyn Lego Ninjago XXL 1/2021 w sprzedaży

Dość niespodziewanie w kioskach objawił się dziś lekko zapomniany periodyk, czyli magazyn Lego Ninjago XXL (Wydanie Specjalne). Poza wielgachnym plakatem otrzymamy wraz z nim bardzo sympatyczny polybag z "wyspiarskiej" serii Ninjago, czyli Lloyda z quadem (30539). Minifigurka jest świetna (a'la John Rambo), quad taki sobie, ale za to wzbogacony jest o dwie złote maczety i zwieńczenie flagi w postaci smoczej głowy (bardzo sobie cenię ten element). Cena magazynu wynosi 19,99 zł, jak dla mnie warto.


5 komentarzy:

  1. Kupiłem ostatnio same klocki za 16 zł na Bonito, więc cena wcale nie taka super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj dochodzi jeszcze spory plakat, który też ma swój walor. Ja też w sumie zapłaciłem niecałe 16 zł, bo wykorzystałem w Empiku kod zniżkowy 20% za odbiór innej przesyłki (zawsze sobie przy okazji staram się dobrać wtedy jakiś wielopak magazynów Lego). :) Tak czy inaczej, uważam ten dodatek za ciekawszy niż te dodawane do poprzednich numerów.

      Usuń
  2. Oprócz magazynu XXL z Ninjago, wczoraj w aplikacji Empiku zauważyłem, że wyszedł też magazyn Lego City XXL z polybagiem z nurkiem i płaszczką, też ciekawa propozycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za namiar na nurka, ten polybag z wysyłką był mało opłacalny, teraz jak znalazł, już mam :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za info, już wrzucam na bloga. :)

      Usuń