wtorek, 20 kwietnia 2021

Magazyn Lego Ninjago 4/2021 już w kioskach

Dzisiaj do sprzedaży trafił najnowszy numer magazynu Lego Ninjago z REWELACYJNYM klockowym dodatkiem w postaci Szkieletowego Czarownika z płonącym berłem. Brak mi słów by określić jak wyjątkowa jest to figurka (dla mnie ma tylko jedną wadę - już mam ją w swojej kolekcji), a jako bonus do czasopisma staje się okazją, której po prostu nie sposób przepuścić. Jakby tego było mało to na deser dostajemy też limitowaną kartę Lego Ninjago (niestety, brak boosterka obecnego w wersji niemieckiej) - wszystko w cenie 14,99 zł. Nie zastanawiajcie się, kupujcie.

A w kolejnym numerze (w sprzedaży od 18 maja) Kai w dżunglowym wdzianku z podwójnym gromowym nunczako. Jak dla mnie bardzo fajny, biorę go z marszu. Ponadto z czasopismem dostaniemy limitowaną kartę Szkieletowego Czarownika... która w sumie bardziej pasowałaby do aktualnego numeru.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz