czwartek, 28 lutego 2019

Magazyn Lego Movie 2 numer 2/2019

Do kiosków znienacka (bo zapowiadany był na marzec) trafił drugi numer magazynu Lego Movie 2, do którego dodatkiem są minifigurka Rexa Dangervesta z jetpackiem oraz 10 naklejek. Cena to 14,99 zł (ech, ta licencja) - sporo, zważywszy, że jak ktoś chciał Rexa to upolował go już w kolekcjonerskich minifigurkach albo w broszurce "Kosmiczny duet" od Ameetu.

PS. czujność zachował i o pojawieniu się czasopisma uprzejmie doniósł czytelnik hygrotus, dzięki wielkie :)

4 komentarze:

  1. Rex tak średnio mnie zainteresował, wiadomo natomiast co będzie w następnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że kolejnego numeru nie będzie, bo w miejsce zapowiedzi jest coś w rodzaju pożegnania (jednakże napisane w ten sposób, że nie wyklucza definitywnie powrotu do tematu).

      Usuń
    2. Ah szkoda, nie ukrywam, że miałem nadzieję na Wyldstyle :)

      Usuń
    3. Mi też wydawało się to najbardziej logiczne. Na szczęście zawczasu "wymacałem" figurki Lucy i Benka w blind-bagach, więc nie mam wielkiego ciśnienia na ewentualne kolejne dodatki, bo zapewne poszliby tym właśnie torem wyboru.

      Usuń