wtorek, 2 kwietnia 2019

Książki Lego Nexo Knights w magazynie Niesamowity Świat Gumballa

Do najnowszego numeru magazynu Niesamowity Świat Gumballa dołączony jest glut-maszkaron... tak, tak, wiem, że Was to nie interesuje, pozwólcie mi dokończyć... dołączony jest glut-maszkaron i książka z serii Lego Nexo Knights w twardej oprawie (bez klockowego dodatku). Cena to 9,99 zł.

Dostępne są następujące tytuły (listę będę aktualizował):
Horda Potworów
Prawdziwi Rycerze
Wieczni Bohaterowie
Zakazane Moce
Kodeks Rycerski
Księga Monstroxa

PS. Informację dostarczył nie-anonimowy NEVERBRICK, dzięki :)

7 komentarzy:

  1. Czy te książki zawierają jakieś klocki lub figurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, żadnych klocków ani figurek.

      Usuń
    2. NEVERBRICK (dostarczyciel informacji :)3 kwietnia 2019 16:33

      Ale są w twardej oprawie!

      Usuń
  2. Po pierwsze nie jestem anonimowy (xd), a po drugie jeszcze w sklepach Inmedio są dostępne książki pt. "Księga Monstroxa"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami po prostu nie chce mi się wpisywać nazwy użytkownika...

      Usuń
    2. Już uzupełnione (i nick, i tytuł). Polowałem cierpliwie i w końcu ustrzeliłem Kodeks rycerski, dzięki za info. :)

      Usuń
    3. A ty mi się odwdzięczasz innymi informacjami. Na przykład nie wiedziałem, że są jeszcze "Horda Potworów" i "Prawdziwi Rycerze". Planuję wszystkie zebrać, a oto progres:
      2/5 40%

      Usuń