poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Nexo Knights - Moce Nexo cz.1

Mimo, że nigdy nie byłem fanem magazynu Lego Nexo Knights (ani całej tej serii), to jednak im więcej czasu mija od jego skasowania, tym większy odczuwam do niego sentyment. Na prośbę kilku użytkowników ogarniętych podobną melancholią postanowiłem zamieścić skany kompletu Mocy Nexo, które ukazały się w formie plakatów w kilku ostatnich numerach tego magazynu. Mam nadzieję, że wydawca magazynu, firma Lego ani sam Merlok nie będą mieli do mnie o to pretensji. ;)

Dzisiaj wrzucam pierwszą część mocy. Jak zeskanuję pozostałe, to zamieszczę je w osobnych postach, ale podlinkuje także tutaj.


AKTUALIZACJA
Drugą część kompilacji Mocy Nexo możecie znaleźć tutaj, a trzecią tam.

4 komentarze:

  1. Jest wiele miejsc ze wszystkimi mocami NEXO. A tak poza tym to czy nie tylko ja uwielbiam tą serię?

    OdpowiedzUsuń
  2. I w końcu nie zapytałem:
    - Jak ci się podobają książki LEGO NEXO KNIGHTS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze podobało mi się wydanie Księgi Monstroxa i Księgi Potworów, ale tych niestety nigdzie nie widziałem. Kodeks rycerski też bardzo fajnie wydany, dla fanów Nexo pozycja obowiązkowa. Ja w tej serii chyba trochę za płytko siedzę, więc nie zawsze te żarty do mnie trafiają (bo są skierowane do bardziej zorientowanych w serialu). Tak czy inaczej bardzo fajne wprowadzenie w rycerskie klimaty Lego, za taką cenę grzech nie brać. Pozostałych książek nie miałem w rękach.

      Usuń
    2. W kodeksie rycerskim podoba mi się ta pierwotna część kodeksu. I te warunki w akademii rycerskiej... Nie chciałbym być wtedy uczniem.

      Usuń